Wszechnica Świętokrzyska w Kielcach w likwidacji
Godło Polski

Wszechnica Świętokrzyska

Możemy pochwalić się przeszło 27 000 absolwentów

Odbiór dokumentów

Szczegóły

Wydawanie zaświdczeń

Szczegółowe informacje

Bootstrap Slider
Menu Wydawnictwa:
Sprzedaż:
Cennik
Sprzedaż wysyłkowa
Publikacje:
Nowości
Periodyki:
Zeszyty WŚ
Kroniki uczelniane
Literatura naukowa:
Materiały z konferencji i sympozjów naukowych
Opracowania monograficzne oraz źródła:
Monografie
Opracowania z zakresu biografistyki
Wybory źródeł
Opracowania
bibliograficzne
Kalendaria
Kroniki
Literatura popularnonaukowa
Skrypty uczelniane
Literatura pamiętnikarsko-wspomnieniowa
Pełna lista publikacji
Publikacje archiwalne
Konferencje międzynarodowe
Kherson-Kielce 2016
Działalność wydawnicza
Kolegium redakcyjne
Dla autorów
Pracownicy
Kontakt
Godziny otwarcia
 

 



Zeszyty Wszechnicy Świętokrzyskiej, z. 3/28.,
Filologia angielska, Crosscurrents: Studies in English Linguistics
Red. nauk. tomu: Ryszard W. Wolny, Monika Łodej,
Red. nauk. serii: Mieczysław Adamczyk, Kielce 2010, 155 ss., Format B5, ISSN 1234-7604 ISSN 1425-1817


«Nakład wyczerpany»              Publikacja dostępna w Bibliotece


Zawiera:
  • Beverly Hearn , University of Tennessee at Martin, USA:
    Światowe języki angielskie – implikacje dla pedagogów
    World Englishes – Implications for Educators


  • Masha Bell , freelance, United Kingdom:
    Nowe spojrzenie na dysleksję
    A New Look at Dyslexia


  • Ángela MŞ Larrea Espinar , University of Córdoba, Spain:
    Nauczanie i uczenie się kolokacji w językach specjalistycznych
    Teaching/Learning Collocations in Specific Languages


  • Antonio R. Raigón Rodríguez , University of Córdoba, Spain:
    Komponent językowy w międzykulturowej kompetencji komunikacyjnej
    The Linguistic Component in the Intercultural Communicative Competence


  • Naděžda Kudrnáčová , Masaryk University, Brno, Czech Republic:
    Czynniki powstrzymujące kauzatywizację czasowników ruchu
    On Factors Barring the Causativization of Path Verbs


  • Bethany Cagnol , Télécom ParisTech, France:
    Konwersja w procesie uczenia się języka obcego
    Conversion Competence in Interlanguage Progression


  • Anna Bloch-Rozmej , Holy Cross University, Kielce:
    Trzy współczesne modele fonologiczne a rozwój teorii fonologii
    Focus on Phonological Theory: A Comparison of Three Contemporary Frameworks


  • Magali Hardouin , Université Européenne de Bretagne, France:
    Przyczyny i cele mobilności studentów studiów nauczycielskich. Analiza programu COMENIUS-EUROPROF
    The Mobility of the Teachers Trainees: Why and What Objectives? Analysis of the Programme COMENIUS EUROPROF


  • Maria Bloch Trojnar , JPII Catholic University of Lublin:
    W poszukiwaniu brakujących morfemów: przypadek wyrażeń rzeczownikowych kończących się na -áil w języku irlandzkim
    In Search of Missing Bases – a Case of Nominals in -áil in Irish


  • Elena Velikaya , State University Higher School of Economics, Moscow:
    Czy można wyeliminować błędy w wymowie?
    Pronunciation Errors: Is It Possible to Eliminate Them?


  • Jelena Danilović , University of Kragujevac, Serbia,
    Sandra Stefanović , University of Kragujevac, Serbia:
    Analiza błędów językowych a fosalizacja na poziomie studiów wyższych
    Error Analysis and Fossilization at Tertiary Level


  • Julia Kuzmenkova , Higher School of Economics, Moscow, Rusia:
    Ćwiczenia teatralne w retrospektywie i perspektywie
    Drama Activities in a Retrospective and Perspective


  • Zhivka Ilieva , Dobrich College, Shumen University, Bulgaria:
    Rozwijanie kompetencji w komunikacji socjokulturowej poprzez literaturę dziecięcą
    Developing Sociocultural Communicative Competence Through Children’s Literature


  • Agnieszka Cyluk , University of Warsaw, Poland:
    Towarzyskie funkcje podziękowań
    Social Functions of Thanking


  • Sylwester Łodej , Holy Cross University/Jan Kochanowski University, Kielce:
    Wyrazistość onomazjologiczna terminu cardinal: studium przypadku
    Onomasiological Salience in
    Cardinal: A Case Study

  • Oskar Gawlik , Holy Cross University, Kielce:
    Say w akademickiej odmianie mówionego języka angielskiego
    Say in Academic Spoken English


  • Monika Łodej , Holy Cross University, Kielce:
    Zestawienie teorii odnoszących się do dysleksji w procesie uczenia się języka ojczystego i obcego
    Contrasting Theories on Dyslexia in First and Foreign Language Acquisition


  • Beverly Hearn , University of Tennessee at Martin, USA:
    Doskonalenie szybkości czytania: Problem niskiej szybkości czytania
    Improving Reading Speed The Problem of Slow Reading Speed

Serwis najlepiej przeglądać w rozdzielczości 1024x768 lub wyższej, używając: Mozilla Firefox
Copyright © 2024 Wszechnica Świętokrzyska
webmasters: